מעמד אישי | דיני משפחה

כאשר ימים סוערים, אמוציונליים וגורליים הופכים להיות חלק מהשגרה החדשה שלך ואתה כבר לא בוטח באף אדם, אז זהו הזמן לקבל ליווי ויעוץ משפטי מעורכי דין ומגשרים בתחום דיני משפחה וזאת חובה.

משרדינו, רוזנברג-ניסנוב ושות' עורכי דין ומגשרים בקי בסוגיות המשפטיות בתחום מורכב ובעל חשיבות זה, בערכאות המשפטיות השונות ולרבות בבתי  המשפחה לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים בענייני משפחה וגירושין.

משרדינו פועל ביחס אישי ומקצועי, זמינות ומענה לצרכי הלקוח 24/7 בתהליכים שהם מורכבים ומלאים ברגש, אגו ומלחמות מיותרות, זאת תוך שמירה על מקצועיות וככל שניתן על ידי פשרות, בנועם וביעילות מקסימלית על מנת לתת תמיכה בימים אלו ולבסוף גם את התוצאה רצויה.

כאשר מעורבות הלקוח היא בכל שלבי ההליך ולשביעות רצונו.

התחומים בהם חולש המעמד אישי – דיני המשפחה

 הסכם ממון, הסכם גירושין, פירוק שיתוף.

 תביעות לשלום בית, ישוב סכסוך, מזונות ומשמורת ילדים.

איזון משאבים \ חלוקת רכוש.  

צווי הגנה וייעוץ בהליכים פליליים בין בני זוג.

עזבונות \ ירושות, התנגדויות וסכסוכי ירושה וניהול עזבון.

ערך המוסף שאנו מציעים ללקוחותינו הינו בתפירה אישית של "חליפה" מדוייקת ומתאמת לצרכיו של כל לקוח. בין היתר בליווי בהליך גירושין,  בסכסוכי ירושה וובכל נושא אחר הקשור בדיני משפחה, אנו שמים לנגד עינינו את העובדה כי מדובר בדיני נפשות הדורשים זהירות ואיכפתיות נעבוד קשה עד שנצליח להוביל כל לקוח אל מחוז חפצו באופן ובדרך המתאימים לנסיבותיו ולאישיותו.

משרדנו עובד בשיתוף פעולה עם מומחים נוספים אשר עוזרים לנו לסיים את התיק בצורה המיטבית קרי פסיכולוגים, חוקרים פרטיים, יועצים זוגיים, מגשרים ושמאי מקרקעין.

 לכן אצלנו תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי כל תיק, בין אם תיק גירושין ובין אם תיק העוסק בירושות וצוואות וכל תחום אחר מדיני המשפחה, יקבל מעטפת שלמה ורלוונטית עבורו במטרה להובילו ליעדים הרצויים מבחינתו.

לפגישת ייעוץ התקשרו אלינו עכשיו!

 0544556483

מידע נוסף על הליך גירושין

אם הגעתם לשלב הקשה בו החלטת/ה להיפרד מבן/ בת הזוג, רצוי שתבדקו את כל האפשרויות שלכם, בעזרת עורך דין לענייני משפחה וגירושין. בעת תהליך גירושין עומדות בפניכם מספר אפשרויות לגבי החלטות שעליכם להחליט. במדינת ישראל רק לבית הדין הרבני יש את הסמכות לקבוע גט, אולם בתחילת התהליך קיימת אפשרות לגשת לבית המשפט לענייני משפחה. בנוסף, ניתן להגיש תביעה לשלום בית. עורך דין לענייני משפחה וגירושין יציג בפניכם את כל אפשרויות העומדות בפניכם ויסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות והמתאימות ביותר עבורכם. עורך דין מקצועי יכול להפוך את התהליך המורכב של גירושין, לפשוט וקל הרבה יותר.

הליכים פלילים אגב גירושין

באילו מקרים תיקי גירושין הופכים לתיקים פליליים?

לא פעם אנו נתקלים בתיק שהחל כתיק גירושין והגיע לזירה המשטרתית והפלילית, לא פעם האישה משתמשת בטקטיקה של לפתוח תיק במשטרה נגד הבעל, על איומים, תקיפה, עבירות מין השגת גבול ועוד, והכול כדי להרחיקו מהבית, כדי לקבל יתרון בתיק הגירושין ועל מנת להפעיל עליו לחץ,  זאת כדי להגיע לסיום הגירושין ולפשרה, משרד עו"ד רוזנברג-ניסנוב ושות' מומחה בניהול וליווי ההליכים פלילים אלו, ממתן ייעוץ לפני חקירה במשטרה ועד לסגירת התיק, למשרדנו נסיון רב הן בתחום ייצוג בהליכי גירושין והן בפאן הפלילי, ליווי הן עו"ד פלילי והן ע"י עורך דין לענייני משפחה.

לחץ כאן לכתבה מעניינת מאתר Ynet  על הליכים פלילים אגב גרושין.

לחץ כאן לכתבה נוספת על הליכים פלילים אגב גירושין.