החשיבות בבחירת עו"ד פלילי מנוסה

כיצד לבחור עורך דין פלילי

חייג עוד היום לפגישה וייעוץ במשרדנו רוזנברג כהן יוספי 0544556483 | 09-9782200

בחירתו של עו"ד פלילי מנוסה אשר ילווה  אותך בכל שלב ההליך הפלילי, הינה החלטה חשובה, קריטית ובעלת משקל להמשך ההליך וכן עשויה להיות בעלת השפעה גדולה גם על המשך חייך. עורך דין פלילי ומנוסה ממשרד יוכל לנווט ולהשפיע ולהוביל אותך לחוף מבטחים, עורך דין שאינו עוסק בפלילים כדרך קבע אינו בקיא בשפה המשפטית הפלילית, בהליך הייחודי של מעצר הימים ובנסיבות הייחודיות של כל עבירה, עלול לגרום להחמרה בעונשכם ולהיות "בזבוז של כסף".

עו"ד פלילי מנוסה יחקור את עובדות המקרה, יבחון היטב את נסיבות המקרה ולנתח את מצבך בראייה משפטית. עו"ד פלילי אמור להיות יצירתי ולמצוא הסבר לכל עובדה שתוצג כהאשמה נגדך, לערער ולחרסם במהימנותם של ראיות אשר הוצגו ע"י התביעה ולגרום לזיכוייך או לביטול כתב האישום נגדך.

חשיבות רבה ועיתים קריטית, לשכור את שירותיו של עו"ד פלילי בשלב מוקדם ככל שיתאפשר, למשל בשלב בו נעצרתם או הוזמנתם לקחירה במשטרה.

עורך דין פלילי מנוסה  יציג בפנייך את האפשרויות העומדות לרשותך, ואת האסטרטגיה הנכונה כדי להתנהל נכון בהליך המתנהל נגדך.

עו"ד פלילי מנוסה צריך להכין את הלקוח לאפשרות שיתאלץ לעבור בדיקות שנות כגון בדיקה פסיכיאטרית, פוליגרף  או פגישה עם קצין מבחן. במהלך הכנה למשפט יסביר לך עוה"ד אודות אמצעי החקירה בעת הדיון המשפטי, יכין אותך לעדות בביהמ"ש, יסביר לך כיצד להתנהל נכון בחקירה נגדית בבית המפשט, כיצד יש לענות על שאלות התביעה, כיצד להתבטא, מה ללבוש ועוד.

הכלים העומדים לרשותו של עו"ד פלילי תלויים גם במצבך ובחומרת האישומים נגדך, עמם עליך להתמודד. עורך דין פלילי טוב ומקצועי אמור להיות אדם בעל ידע כללי נרחב, בעל כושר דיבור ברמה גבוהה וחדות לשון, בעל כושר שכנוע, אישיות כובשת, כריזמה רבה, סוחף ועוד תכונות רבות ומגוונות שאינן נלמדות בפקולטה למשפטים באוניברסיטה. עו"ד פלילי טוב ומקצועי חייב להיות בעל חדות וגמישות מחשבה, לא להיות מקובע, בעל אינטליגנציה רגשית גבוהה וכושר ניהול משא ומתן. ויש היגיון בדבר – עו"ד פלילי שיודע לנהל משא ומתן ברמה גבוהה, עשוי להוות את ההבדל בין חופש למאסר.